vrijdag 20 februari 2009

Daniël's Rubin piece

Righty: "welke functionaliteit moet er in het spel komen, en in welke volgorde?"

Global:
  • timer (done)
  • tijdlijn (done)
  • afmetingen planner vaststellen

Planner:

  • hittests met verschillende afspraak blokken
  • Arrays met data hangen aan specifieke afspraak blokken
  • Afspraak blokken beweegbaar maken met Mouse, in een edit modus, waarin de tijd stopt.
  • punten telling en strafmechanisme
  • Blokken onbeweegbaar maken zodra ze voor het eerst in aanraking komen met de tijdbalk
  • invoeren van extra gekleurde vlakken in de planner die staan voor eisen van de verschillende afdelingen. (bv radiologie is geel, en je kunt afspraken voor radiologie dus alleen kwijt in gele delen van de planner)

Game:

  • Frames: intro filmpje/screen, menu, game, edit modus, (minigames), onderzoeks resultaat scherm.
  • Lopen
  • bounderies
  • "use" knop om patiënten te kunnen pakken en meenemen.
  • minimap
  • AI die je schema soms in de war brengt.

------

zijn er opmerkingen, is het niet uitgebreid genoeg? mis ik iets? lemme know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten