woensdag 18 februari 2009

OK joeri, die drie documenten zet ik op mn portfolio

Ik zal vanacht even kijken naar het verhaal over de enquetes, moet werken.

As far as programming goes heb ik goed nieuws!

Ik heb een werkende timer geprogrammeerd die werkt op onEnterFrames.. en de snelheid op dit moment is zeg maar

1 sec = 1 minuut ingame
1 minuut = 1 uur ingame

Het is een digitaal klokje en verspringt keurig van 00.59 naar 1.00 en van 9.59 naar 10.00 etc.

daaraan staat het balkje gekoppeld die over onze tijdbalk gaat lopen. Ook hier geld : 1 seconden real time = 1 minuut game time, en is een verschuiving van 1 pixel. Uiteraard allemaal nog te tweaken.

Heb op het moment nu dus een opzet van een schema, werkende klok, werkende tijdbalk, en werkende hittest voor 1 testblokje.

Nu is de volgende stap het voor elkaar krijgen dat elk blokje dat de tijdbalk kan raken zijn eigen variablen meekrijgt, zodat niet alle afspraken voor alle patienten identiek zijn. De stap daarna is het verplaatsbaar maken van de blokjes met de muis. We kijken op donderdag wel even naar wat ik heb, en dan zetten we gelijk de grote van het speelveld even vast, zodat er afbeeldingen getekend kunnen worden.

Rawr! Code-monkey out.

1 opmerking:

  1. Top Daniël ^^. Weinig aan toe tevoegen behalve dat ik benieuwd ben om het werkend te zien ^^

    BeantwoordenVerwijderen