woensdag 11 februari 2009

Sick boy!

Hey dudes,

Bedankt voor de recap, heel erg duidelijk!

Natuurlijk is het lastig om nu al een goed idee te hebben, laat staan een duidelijke richting.
Maar dat is op zich nog niet erg, een beetje in het ongewisse blijven. Nu heb je nog alle vrijheid.

We hebben daarnaast de moeilijkste doelgroep, namelijk personeel in opleiding. We kunnen niet echt een "game" maken zoals we dat gewend zijn. Maar dat betekent niet dat we gelijk een ubersaaie simulatie moeten gaan maken. We hebben een jonge , voornamelijk vrouwelijke doelgroep, eentje die vast wel eens heel casual een spelletje speelt (denk aan spele.nl of Zylom). Er zijn heus wel mogelijkheden om iets "leuks" te maken. Misschien moeten we een klein onderzoekje doen naar dat soort spelletjes.

Ik heb tot nu toe 1 probleem met dit project. Het is voor mij als "artist" (ik haat dat woord) niet interessant om 1 op 1 een ziekenhuis na te maken. Of om een "interactieve meerkeuze toets" vorm te geven. Kom op, we zijn creatiever dan dat! :)

Het idee om iets abstracter te werk te gaan lijkt me zeker interessant. Kijk naar "Trauma Center" voor de Wii. Wel herkenbaar, maar minder een 1 op 1 representatie van de werkelijkheid.

**Voor de rest gaat het hier wel goed, ook al voel ik me nogal kut natuurlijk. Veel hoesten en last van mijn ogen. Ik probeer alles te volgen en bij te blijven. Blijf me op de hoogte houden, aangezien ik niet opeens halverwege erin wil vallen. Ik baal als een stekker, omdat dit een hele cruciale fase is in het project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten