donderdag 19 februari 2009

notes week 1 + krant artikel, Foto's meeting don 20feb2009


Yoow,

Hier nog iets van week 1 en wat in een artikel van control dat ik gespot heb. Ook het artikel uit die krant staat er tussen

Notes,control,artikel

en de meeting:
Meeting 20 feb 2009


Overigens zijn de slides van het college research nu online. Maar ik heb ze doorgekeken en er veranderd niks aan wat we al van plan waren met het onderzoeks verslag. Ga dus gewoon lekker door ^^.

1. Morgen afspreken wordt enorm lastig. Het is of laat op de dag of heel kort.
Ik weet nu even geen tijd. Zorg iig dat je op school even blijft.

2. Ik heb vandaag Wendy ff gesproken over hoe het met mezelf gaat en hoe met het project. Ik denk dat het belangrijk is om te vermelden dat 1 van de dingen die ik nog erg moet leren "schrappen is". Als jullie mij hier mee zouden willen helpen door middel van advies en feedback geven zou ik dat erg op prijs stellen^^.

Fijne nacht ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten