donderdag 12 februari 2009

Recap donderdag 21 feb

Hoi beste teamleden.

Vandaag was een beetje fout gegaan. Daniel heb ik alleen even bij animatie gesproken en ben ik daarna kwijt geraakt:P en Wesley voelde zich niet lekker en is thuis gebleven.

Ik heb hem gebeld en gevraagd of ie me in het vervolg hier over kan berichten. Maar ik merkte hier ook door dat ik nog niet duidelijke afspreek tijden heb gesteld. Ik denk dat het goed is als ik dit in het vervolg wel doe anders dan gaan we dagen missen.

Even voor de duidelijkheid. Dit is een project week wat inhoud dat we de hele week met soms enige uitzondering van het weekend met het project bezig zijn. Weinig les op een dag betekend dus dat we het beste die tijd kunnen besteden met het team aan het project. Meld dus altijd even of je afwezig zal zijn dan kan ik je iig berichten over wat we plannen te doen op die dag en hoe je nog eventueel kan helpen die dag enzo.

Het is kut dat we deze belangrijke begin periode geveld worden door ziekte maar we moeten er maar mee leven:P.

Morgen is er veel te doen want er staat een deadline voor zondag( art document voor Langeveld) en de documenten voor Cornè. Dat wordt dus ff doorwerken morgen.

Kijkend naar het rooster hebben wij van 10.00 tot 13.20 XNA ( met wat pauze tussendoor). Ik wil daarom graag afspreken om 13.35 en doorgaan tot 16.00 > 17.00. Dan kunnen jullie ff pauze houden na XNA en gaan we daarna flink door experimenteren en brainstormen ^^.

Dus om 13.35 in het lab.

Tot Morgen

Edit: Oeps heb naar de verkeerde week gekeken. We hebben van 9.30 tot 12.50 XNA dus laten we maar om 13.05 afspreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten