vrijdag 6 februari 2009

Video's Opleiding verpleegkunde




Mooie persona's en beschrijvingen zeg ik zo.

scholieren.tv

En een link naar een beschrijving van het beroep:
Hier

en wikipedia's onderdeel over nurse:
Hier

Als ik meer vind post ik meer ^^

Dan nog ff voor Tom:
We hebben na de XNA intro ff snel besproken wat we dit weekend gaan doen. Voor zover ik weet haalt wesley morgen de enquete formulieren op. Ik ga samen met wesley morgen naar de hogeschool leiden voor de opendag. Wie mee wil komen mag mee komen:P. We hebben rond 12.00 afgesproken op Leiden Centraal.

Maandag is het plan om op die dag te gaan kijken wat we gevonden hebben, wat we ontdekt hebben en de wie,waar,hoe en waarom vragen eens in te gaan vullen. Ook gaan we kijken of we al ver genoeg zijn om wat begin conceptjes te bedenken of dat er meer research nodig gaat zijn. Hopelijk kunnen we volgende week al wat specifieker gaan kijken.

Als jullie nog dingen gaan doen dit weekend wat betreffende het project graag even melden op dit blog wat je zou willen doen/ gedaan hebt. Is voor de rest weer handig.

En dan als laatste nog mijn omgevings geluiden:P:
Hier

Prettig weekend allemaal^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten