vrijdag 20 februari 2009

Slides Thinking of Dev online


Good work guys ^^,

Ik vind het deze week erg goed gaan. Nog ff doorzetten met onderzoek en dan kunnen we daadwerkelijk gaan vaststellen wat voor game het wordt. Ik denk dat we allemaal erg opgelucht zullen zijn als we die executive summary hebben staan.

Een paar punten:

1.Als er nog enige onduidelijkheid bestaat over wat ik precies wil voor maandag voor Rubin check dan even zijn slides op kmt-web. Als je die richtlijnen volgt moet alles duidelijk zijn. Voor maandag moet ik ze hebben opgestuurd ^^.

2. Ik ben blij met de research verslagen die ik tot nu toe heb ontvangen. Er zit veel nuttige info in en het blijkt ook dat sommige zaken zoals wat ze doen door wesley meer verduidelijkt zijn.

3. Ik ben het in elkaar aan het zetten en wacht nog op de research van Daniël. Maar het ziet er al erg compleet uit vind ik.

4. Het is slim om de verschillende verslagen even door te lezen. Ook staat aan het eind nog duidelijke onderzoeks punten voor de volgende week. Gebruik dat dus ook als referentie als niet weet wat nog onderzocht moet worden.

5. Ik heb vandaag John Macco even gesproken over mijn slaap gebrek deze week omdat de planning, verslaggeving, documentatie zoveel tijd vergde. Ik heb opdracht gekregen de planning en verslagen naar hem en cornè te sturen en dan krijg ik van hem daar feedback op en aanwijzingen wat er weg gelaten kan worden. Ik ga mijn uiterste best doen om te zorgen dat het team hoe dan ook op schema blijft en het project goed verloopt.
Ik moet alleen ook aan me eigen opdrachten toekomen. En daar krijg ik dus wat hulp bij.

Dan sluit ik af met de tijd van de volgende meeting:
Volgende Maandag 23 feb komen we samen om 15.30.

Dat is de enige tijd dat we allemaal geen les hebben. Ik vermeld zondag nog wel even wat we dan gaan behandelen dan moet het allemaal soepel verlopen.

Een fijn weekend gewenst en tot Maandag ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten