woensdag 18 februari 2009

Nieuwste versies van joeri zijn up to date om mijn porto.

Tom: We moeten morgen even kijken op welke afmetingen we het spel gaan instellen, en ook dus hoe groot de menu's en GIU's worden, en daarna kan ik je preciese afmetingen geven door de tijdbalk.

Moet zeggen dat ik stijl 3 het mooiste vind, beetje grafisch enzo, maar wel mooi. Wat ik in voorbeeld 1 zie is dat je het plaatje veranderd als de tijdbalk eroverheen is geweest, nu weet ik nog niet of ik dit voor elkaar krijg, omdat ik dat dus een object moet plakken dat elke frame langer wordt, met een stop op een bepaald moment, en die stop is variabel.. weet niet of het haalbaar is, en TBH is een schuivende tijdbalk al voldoende om aan te geven of iets al is geweest of dat het nog gebeuren moet. Maybe kan ik wel de objecten die klaar zijn laten faden.. maar dan weet ik niet of ik het zo krijg dat het deel van het object achter de balk fade, en dat vóor de balk niet, lijkt me tricky.

En brandende vraag zijn mijn kant voordat ik specificaties van afmetingen kan gaan doorgeven: Hoe lang worden de werkdagen? 07.00 - 23.00? Wesley?

1 opmerking:

  1. Voor de objecten die klaar zijn:
    Kan je niet gewoon de alpha laten veranderen als ie er langs is? Simpel gezegd blijven de objecten staan maar verlaag je hun alpha wanneer de balk er voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen