maandag 9 maart 2009

Designdoc

Hey gasten,
Hierbij de link naar het designdocument.

http://www2.hku.nl/~wesley/Portfolio2/jaar1_sem2/medical.php?style=

Als er nog dingen ontbreken, of niet goed zijn uitgelegd hoor ik het graag.
Ik merk dat ik de specifieke beslissingen (over afmetingen /kleuren)
toch echt samen met Tom en Daniel moet maken. (bijv. hoe groot worden de 'zijschermen') Dit zal namelijk ook van de art afhangen.
Ik kan wel wat in de groep gooien , maar het lijkt mij beter als we allemaal ons zegje erover kunnen doen. Omdat dit ook mijn eerste 'echte' game is lijkt het mij dat ik wat dingetjes over het hoofd kan zien.
Dit wil ik graag morgen even doen, dit hoeft niet lang te duren, en is meer voor mijzelf. (dat als jullie erom vragen, ik jullie gewoon maten kan meegeven)

Tom, hoever ben jij met de art, en kunnen we niet beter jouw tekeningetjes gebruiken om het designdocument wat meer sjeu te geven?

Suc6 en tot morgen..............
wezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten