woensdag 11 maart 2009

Logboek/notulen geupdate + volgorde coding



Sup guys^^,
Logboek en notulen zijn ge update.

Ik heb reacties geplaatst bij de posts maar ik heb niet veel toe te voegen:p.
Voor Daniël nog ff een lijste van wat we vandaag bepaald hadden. Maar volgens mij was net niks vergeten. Iig dit heb ik opgeschreven:

1. Zorgen dat kleur op kleur snapt (done)
2. Terug vliegen wanneer niet op eigen kleur (doing)
3. database van taken maken en pushen wanneer een taak gedropt is.
4. Combinatie herkennen
5. Zuster op combi slepen
6. Zuster in cooldown na op taak slepen.
7. Score optellen na combinatie verwijderen
8. Timer

9. Start en eind scherm inladen enz. ( komt later uiteraard)

Meer heb ik niet for now en hier ben je nog wel ff mee bezig denk ik :P. Lemme know of er nog iets mist (voornamelijk bij de bovenste bullits.

Succes morgen en tot vrijdag ^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten