maandag 2 maart 2009

Spoed: Meeting karel morgen

Sup guys,

Morgen hebben we weer een meeting met Karel om 11.40. (net gemaild en kan niet verzet worden)

Er is echter een roosterwijziging geweest en Daniël en Wesley hebben methoden van ontwikkeling om 11.30.

Ik stel voor dat jullie bij ons de les mee volgen om 10.00 ipv van 11.30 want anders dan moeten ik en Tom alleen de pecha kucha doen.

Meld ff of je dit gelezen hebt door een reactie te plaatsen ^^.

edit:

Wat betreft de pecha kucha hebben Tom en ik besloten dat we die samen doen. Het is slim als alle leden van het team er wel bij zijn vanwegen de nuttige feedback die we dan krijgen.
Ik heb wesley net gesproken en die vind ik het goed om om 10.00 bij methods of dev te zijn en dan om 10.45 naar de Q&A te gaan. Dan zien we gewoon met het hele team om 11.40 Karel ^^.

K dat is dan opgelost:P.
11.40 Karel in het LAB ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten