dinsdag 10 maart 2009

schetsen interface

Hey dudes,

De interface geeft me meer problemen dan ik dacht.
Het is natuurlijk nogal klote om "achterstevoren" te werken, als het ware.
Vormgeven met vaste afmetingen terwijl we er nog niet eens over uit waren wat er precies op het scherm moet werkt nogal averechts. Maar ik doe mijn best.

In ieder geval een paar puntjes wat me handig lijkt:
1. = klembord(?) info: geeft lvl (1,2,3 etc) info en score. Vitale info die daar wordt gezet ivm de leesrichting ( vnlr en van boven naar beneden) van de Westerse gamer.

2. Speelveld. Lijkt me duidelijk.

3. Het venster waar de healthbars van de zusters staan. Hier kan ik nog wel iets leuks voor verzinnen. Deze bevindt zich ook links onder het klembord ivm de leesrichting.

4. Afsprakenvenster: Hier verschijnen de blokjes, 4 maximaal. Vanaf hier sleep je ze in (2) speelveld.

Mzzltjes,

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten