woensdag 18 maart 2009

Praise en finishing up


Awesome job guys ^^. We hebben echt wat leuks neergezet dit project. Ik heb nog steeds een beetje me twijfels over of het ook educatief genoeg is maar ik ben nu vooral trots op de inzet die elk teamlid getoond heeft en de toewijding van elk lid om het tot een mooi presenteerbaar product te krijgen.

Daniël je mag echt trots zijn op het feit dat je van heel weinig programming ervaring naar een product als dit hebt weten toe te werken. Die kan je echt in je zak steken.

Tom wat kan jij vreselijk snel produceren. Volgende keer gaan we daar meer gebruik van maken in het begin ^^.
En volgens mij heeft Wesley dit project erg veel geleerd over wat het inhoud om lead designer van een game project te zijn ^^. Ik vind dat je je taak goed hebt uitgevoerd ^^
Ook de betrokkenheid van het hele team ben ik erg tevreden mee en dat is ook mede verantwoordelijk voor wat er uiteindelijk nu staat ^^. We hadden wat struikelpunten in het begin maar we zijn ze overkomen en we zijn er flink door gegroeid.

We hebben het er vandaag al veel over gehad maar ik vond dat het ook ff zwart op wit op het web moest komen ^^.

Nog even en dan kunnen we rustig achterover zitten. Zorg dat jullie allemaal bij de presentatie aanwezig zijn want ik heb nog wat leuks in petto ^^....

Hoe gaat het nu Daniël?

Ik heb van Tom het art document nu. Dat zijn maar liefst 22 pagina's. Dat vind ik zeer uitvoerig voor een project als dit dus good shit^^.
Het design document heb ik nu ook in mijn bezit.

Eigenlijk wil ik alleen nog van elk lid een korte PMI zoals we die vandaag gemaakt hebben. Zorg dat die morgen middag voor 15.00 online te vinden is want daarna wil ik gaan printen.

Voor de rest wil ik de game hebben als fla,swf,exe en de class van de zuster. De final version ^^.

Dat was het ^^.

Ik kijk terug op een prettig ervaren project ^^. Ik hoop dat ik net zo'n toegewijd team krijg tijdens het fun project ^^.

I'll miss ya guys :'( (*sniff)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten