dinsdag 17 maart 2009

Logboek/Notulen geupdate, Stuff voor Tom en final deadline


Wat een dag was het zeg. Nog ff doortrekken en dan kunnen we rusten.

Een paar laatste punten:

1. De notulen en logboek zijn bijgewerkt. Je vind ze op google docs ^^.

2. De final deadline van de game is vandaag vastgesteld. Na morgen wordt er niet meer aan de game gewerkt tenzij echt echt noodzakelijk. Zowel Daniël als Tom zijn afwezig op donderdag en wij moeten maar bespreken hoe we het donderdag doen Wesley ^^.

3. De files die ik nog moet uploaden komen binnen het uurtje op mijn portfolio te staan ^^.

4.Voor de uitleg aan het begin lijkt het me slim om die Dokter daar weer bij te zetten. Die beoordeeld je ook op win en lose dus het is alleen maar logisch dat ie ook het spel uitlegt aan het begin.

Dit is de uitleg die me handig lijkt. Ik merkte dat er toch nog best wel wat is om uit te leggen dus maybe moeten we er 2 schermen van maken die alleen qua tekst verschillen. Of we hebben een wat duidelijkere uitleg als link in het menu scherm.

Welkom,
Ik ben dokter (insert name)
In plantastic verbeter je door middel van puzzelen je plan vaardigheden. Je moet taken uit het taakvenster binnen de tijd verslepen op de corresponderende kleur in het speelveld om combinaties te maken. Als een combinatie compleet is sleep je hier een verpleegster op om de patiënt te behandelen.
Pas echter op want een patiënt helpen kost energie. Als een zuster geen energie meer heeft kan ze niet ingezet worden. Als de tijdsbalk bij een patiënt komt voor hij/zij is geholpen is het spel voorbij.
Speel het veld leeg om verder te gaan naar een volgende dag. Hoe verder je komt hoe meer je goed vooruit moet denken om een dag goed af te ronden.
Lukt het jou om alle patiënten tevreden te stellen binnen de tijd?
Succes,

(handtekening dokter ofzo? (maar een idee:P)

5. We spreken morgen op school af om 11.00 Het wordt flink knallen morgen.

Tot morgen dan en succes ^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten